مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار چای ترش برای لاغری

آنچه در این مقاله میخوانید...

لاغری با چای ترش یا چای سبز؟
خرید چای ترش

این روزها پرسش و پاسخ فراوانی در رابطه با انواع چای های لاغری مطرح می گردد، اینکه تفاوت انواع چای موجود در بازار چیست؟ آیا چای سبز بیشتر لاغر می کند یا چای ترش؟
در واقعیت برگ های چای پس از رسیدن، چیده شدن و فرآیندهای خشک شدن و بسته بندی به بازار عرضه می شوند و موارد ذکر شده از جمله عواملی هستند که نوع چای را مشخص می کند. به عنوان مثال چای سیاه پس از پژمرده کردن برگ های گیاه چای، غلتک دادن و خشک کردن به دست می آید یا چای سبز از بخور دادن برگها و سپس خشک کردن آماده می گردند و همین طور دیگر چای های سفید، سبز و …

لاغری با چای ترش یا چای سبز؟

سوالی که اکثر مشتریان در راستای لاغری می پرسند اینست که برای لاغری بهتر چای سبز مصرف کنم یا چای ترش؟
چای سبز در واقع از خواص آنتی اکسیدانی بالایی برخوردار است و طی تحقیقات ثابت شده می توان اشاره کرد با مصرف ۴ فنجان از این چای در روز می توان سبب تحریک سوخت بافت چربی شد از طرف دیگر چنانچه بخواهیم به چای ترش همان چای قرمز اشاره کنیم باید بدانید این نوع چای با انواع دیگر چای سبز، سیاه و سفید در یک گروه خانواده قرار ندارد.
برجسته‌ترین خاصیت چای ترش کاهش فشار خون می باشد، در راستای لاغری باید اشاره کرد چای قرمز حاوی ماده‌ای می‌باشد که از جذب کربوهیدرات ها جلوگیری می کند و این تنها دلیل کاهش وزن و لاغری می باشد.
اما در حالت کلی چای سبز یا چای ترش به تنهایی سبب لاغری و تناسب اندام نمی شود. برای رسیدن به سلامتی داشتن رژیم غذایی مناسب و سالم و همچنین ورزش و تحرک در کنار این نوع چای ها می تواند پیشنهاد بهتری باشد و نتیجه مطلوب تری رقم زد.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید